Afspraken op de praktijk kunnen gemaakt worden op:
– dinsdag van 9.00 tot 20.00 uur
– woensdag van 9.00 uur tot 17.00 uur
– donderdag van 10.00 uur tot 15.00 uur
– vrijdag van 9.00 uur tot 17.00 uur

Op maandag ben ik alleen telefonisch bereikbaar. Als u mij belt kan het zijn dat ik met een behandeling bezig ben. Wilt u uitgebreid met mij in gesprek – anders dan het maken van een afspraak – meld dit dan aan het begin van het gesprek. Soms gaat de telefoon over op de voicemail. Spreek dan uw boodschap in en ik bel u zo spoedig mogelijk terug.

Fysiotherapie Vuister

Bereikbaarheid praktijk per openbaar vervoer
De praktijk ligt op ongeveer twee minuten loopafstand van bushalte Zonneplein op de Planetenbaan; lijndienst 58 en 77.

Bereikbaarheid praktijk per auto
Vanaf de A27 neemt u afslag De Bilt, afslag nummer 30. Onderaan volgt u de Biltse Rading – ongeveer 2 km – richting De Bilt / Bilthoven. Aan het einde op de tweede rotonde gaat u rechts de Groenekanseweg op, meteen gevolgd door de eerste straat links. U bevindt zich op de Planetenbaan. Neem de tweede straat links.

Na 50 meter volgt de Kometenlaan. U ziet drie flats. De praktijk bevindt zich in de middelste flat (Evenaar) op de begane grond.

IK BEN AANGESLOTEN BIJ:

  • Koninklijk Nederlands Genootschap voor Fysiotherapie
  • Nederlandse Vereniging van Manuele Therapie
  • BIG-register onder nummer: 29040881404
  • Klachtenregeling KNGF
  • Kwaliteitsregister van de beroepsgroep: KRF-NL

TARIEVEN PER 1 JANUARI 2021

  • Screening, intake, onderzoek € 45,00
  • screening € 12,50
  • consult / reguliere behandeling fysioth. € 36,00
  • manuele therapie € 45,00
  • toeslag behandeling aan huis € 12,50
  • toeslag buiten reguliere werktijden € 12,50
  • toeslag extra tijd bij complexe zorg € 12,50
  • eenmalig consult + rapportage € 60,00
  • telefonisch consult € 12,50
Fysiotherapie Vuister

De praktijk heeft een overeenkomst gesloten met de grote verzekeraars: Achmea/ Zilveren Kruis, VGZ, CZ en Menzis. Degene die zich aanvullend heeft verzekerd bij een van deze verzekeraars krijgt geen nota. Deze gaat rechtstreeks naar de verzekeraar.

Bij niet-gecontracteerde zorgverzekeraars krijgt u de nota thuisgestuurd. Afhankelijk van hoe u verzekerd bent, kunt u deze nota indienen bij uw zorgverzekeraar. Het kan zijn dat uw verzekeraar de behandeling maar gedeeltelijk vergoedt.

De patiënt/cliënt is te allen tijde er zelf voor verantwoordelijk dat de nota wordt voldaan, ongeacht hoe hij/zij verzekerd is.